هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه و کاربردی

امروزه رقابت در تمامی زمینه‌های کاری شدید است و یک برند بدون تبلیغات نمی‌تواند تعداد زیادی از افراد را تحت تاثیر قرار دهد. اگه شرکت شما علاقه مند به تدوین استراتژی‌های افزایش فروش است، استفاده از تبلیغات به طور مؤثر از جمله اولویت‌هایی است که باید توجه زیادی به آن داشته باشید. هدایای تبلیغاتی خلاقانه و پرکاربرد ابزاری عالی برای جذب بیشتر افراد به سمت خدمات و محصولات شرکت شماست. انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب، جذب مشتریان جدید و حفظ وفاداری مشتریان قدیمی را تضمین می‌کند.

با ارائه هدایای تبلیغاتی لوگوی شرکت شما دائما در زندگی روزمره مشتری قابل مشاهده بوده و شرکت شما بخشی از زندگی مشتری محسوب می‌شود؛ بنابراین مهم است که با دقت فکر کنید که قصد دارید از چه هدیه‌ای استفاده کنید. هدایایی که در طول روز مورد استفاده قرار می‌گیرند، معمولا بازگشت سرمایه بهتری نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی دارند. از جمله محبوب ترین انواع هدایای تبلیغاتی می‌توان به خودکار تبلیغاتی، تقویم، ماگ پلاستیکی و … اشاره کرد اما هر کدام از آن‌ها دارای قیمت و تنوع طرحی خاص خود خواهند بود.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

نکات مهم در هنگام انتخاب هدیه تبلیغاتی

هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی باید جنبه‌های مختلفی را در نظر بگیرید. به طور کلی هدیه باید با شرکت، محصول شما و یا پیام برندتان مطابقت داشته باشد اما این بدان معنا نیست که هر سال از یک نوع هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. به طور مثال وقتی وارد نمایشگاهی می‌شوید، ممکن است برندهای زیادی از خودکار تبلیغاتی برای کمپین خود استفاده کند اما در آن میان یک برند از هدیه‌ای خلاقانه برای جذب افراد استفاده کند؛ بدون شک شرکتی که هدایای خلاقانه را انتخاب کرده، تاثیر عمیق‌تری بر ذهن مشتریان می‌گذارد.

هدایای تبلیغاتی دارای قیمت‌های مختلف بوده و هر شرکت بسته به بودجه خود بهترین مورد را انتخاب می‌کند. این هدایا بر اساس محدوده قیمت، هدف کمپین تبلیغاتی و گروه مشتری انتخاب می‌شود و شما باید هر سه مورد را هنگام انتخاب یک هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرید.

اگر پایان یک گفتگو با شرکت شما به یک هدیه وصل شود، مشتری احساس می‌کند مورد توجه قرار گرفته و حس قدردانی را تجربه می‌کند؛ به همین دلیل است که هدایای تبلیغاتی می‌توانند تضمین کنند که مشتریان قدیمی به محصولات شما وفادار خواهند ماند.

هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و خلاقانه کدامند؟

در بازار هدایای تبلیغاتی زیادی وجود دارد که با توجه به نظر خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در این بین هدایای خلاقانه تاثیر بهتری بر روی ذهن مخاطب بر جای می‌گذارد که در ادامه چند مورد از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

  • باکس ناهار: باکس ناهار یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه برای افرادی که دوست دارند یک وعده غذایی را به مدرسه، محل کار یا حتی ساحل ببرند. این هدیه برای انواع رده‌های سنی مناسب بوده و خلاقیت شما را نشان می‌دهد.
  • صندلی تاشو تبلیغاتی: صندلی تاشو یکی از پرکاربردترین انواع هدایای تبلیغاتی است که برای سفر، پیک نیک و گشت و گذار در حومه شهر کاربرد دارد. این هدیه طول عمر زیادی داشته و برای مدت زمان طولانی به تبلیغات برند شما خواهد پرداخت.
  • ست ابزار الات تبلیغاتی: انبر دست، پیچ گوشتی و … از جمله ابزار الاتی هستند که در هر شرایطی به کمک افراد خواهد امد. ابزار تبلیغاتی ر محیط کار، ماشین و منزل کاربرد داشته و بسته به نظر شما می‌تواند شامل ابزار مختلفی باشد.
  • عینک آفتابی تبلیغاتی: عینک آفتابی یکی از هدایای مناسب برای فصول گرم سال است و توسط افراد زیادی مورد استقبال قرار خواهد گرفت.
  • عینک واقعیت مجازی: این عینک در ایند‌ه‌ای دور محبوبیت چند برابری پیدا خواهد کرد و با توجه به پیشرفت دنیاهای متاورس، هدیه دادن آن مشتریان‌تان را خوشحال خواهد ساخت.
  • بازی‌های رومیزی تبلیغاتی: برای تاثیر گذاری بر روی تمامی افراد خانواده، می‌توانید از بازی‌های مختلف موجود در بازار استفاده کنید تا مشتریان شما بتوانند با خانواده یا دوستان خود لحظات خوشی را بسازند.

چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

برندسازی یکی از مهمترین جنبه‌های هر شغلی است. نحوه بازاریابی محصولات و معرفی خدمات و رسیدن به مشتریان هدف خود، موفقیت و رشد شرکت شما را تضمین می‌کند. محصولات تبلیغاتی پرکاربرد و خلاقانه باعث می‌شود نام برند شما برای مدت زمان طولانی در ذهن مشتریان ثبت شده و تبدیل به نامی آشنا شوید. مشورت با یک مجموعه باتجربه مانند … می‌تواند به شما کمک کند تا کمپین تبلیغاتی خود را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کنید.

اگر قصد دارید یک کمپین بازاریابی راه اندازی کنید و مایل به افزایش محبوبیت برند خود هستید، فقط کافیست با ما تماس بگیرید. محصولات تبلیغاتی ارائه شده توسط تیم با تجربه ما به شما کمک می‌کند تا محصولات تبلیغاتی مناسب را انتخاب کرده و به وسیله آن‌ها با مشتریان جدیدی ارتباط برقرار کنید.