هدایای تبلیغاتی صنعتی

هدیه تبلیغاتی صنعتی

یکی از بهترین روش‌هایی که کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای معرفی بیشتر برند خود از آن استفاده می‌کنند، هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی به هر وسیله‌ای گفته می‌شود که توسط یک شرکت خریداری شده و پس از چاپ لوگو بر روی هدیه، به صورت رایگان در اختیار افراد دیگر قرار خواهد گرفت. برای اینکه هدیه تبلیغاتی بتواند به بهترین شکل ممکن شرکت شما را به سایر افراد معرفی کند، لازم است ابتدا جامعه هدف خود را مشخص کنید.

جامعه هدف شامل اشخاصی می‌شود که بخش زیادی از مشتریان شما را تشکیل خواهند داد. به طور مثال اگر یک شرکت ارائه دهنده لوازم آرایشی بهداشتی هستید، ارائه هدیه تبلیغاتی به بانوان تاثیر شگفت انگیزی از خود بر جای خواهد گذاشت. علاوه بر آن می‌توانید زمینه کاری افراد را نیز در نظر بگیرید. اگر زمینه فعالیت شما به شکلی است که بیشتر افراد فعال در صنایع مختلف به خدمات شما روی می‌آورند، ارائه هدایای تبلیغاتی صنعتی بهترین گزینه برای تبلیغات خواهد بود.

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی صنعتی

هدایای تبلیغاتی صنعتی علاوه بر اینکه به بهترین شکل ممکن به معرفی برند شما خواهد پرداخت، مزایای مختلف دیگری هم دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از:

  • مقرون به صرفه بودن: هدایای تبلیغاتی دارای قیمتی بسیار مناسب بوده و با صرف کمترین بودجه، می‌توانید هدایایی کاربردی و با کیفیت تهیه کنید. به طور مثال برای خرید خودکارهای تبلیغاتی نیاز به صرف هزینه زیاد ندارید اما برای ماه‌ها برند شما را در معرض دید همه افراد قرار خواهند داد.
  • تبلیغات طولانی مدت: روش‌های تبلیغاتی مانند تبلیغات تلویزیون یا رادیو محدود به زمان خاصی بوده و پس از به اتمام رسیدن مدت زمان قرارداد، دیگر افراد قادر به مشاهده برند شما نخواهند بود اما در روش هدایای تبلیغاتی تا ماه‌ها یا حتی سال‌ها پس از دریافت هدیه، برند شما در جلوی چشم افراد خواهد بود. علاوه بر خود اشخاصی که هدیه تبلیغاتی شما را دریافت کرده‌اند، هر شخص دیگری که آن هدیه را در کیف یا محیط کار دیگران ببیند، نام برند شما را به خاطر سپرده و در صورت نیاز به شما مراجعه خواهد کرد.
  • افزایش فروش: بازدهی هدایای تبلیغاتی بسیار بالاست. به نسبت هزینه‌ای که صرف خرید هدایای تبلیغاتی می‌کنید، بازگشت سرمایه بسیار خوبی دارد.
  • ایجاد حس خوب در افراد: همه افراد هدیه گرفتن را دوست دارند و همیشه حس خوبی در آن‌ها ایجاد خواهد شد. با انتخاب هدایای تبلیغاتی به عنوان روش بازاریابی برند خود، حس خوبی در مشتریان ایجاد کرده و ذهنیت مثبتی نسبت به برند شما پیدا می‌کنند.
  • حفظ مشتریان وفادار: برای بقای یک شرکت تنها جذب مشتریان جدید کافی نیست بلکه باید به مشتریان قدیمی هم نشان دهید که از همراهی آن‌ها خوشحال هستید. برای قدردانی از مشتریان قدیمی می‌توانید یک هدیه انتخاب کرده و در مناسبت‌های خاص به آن‌ها تقدیم کنید.
  • ایجاد انگیزه در کارکنان: در روز کارمند هدایای تبلیغاتی انتخاب بسیار خوبی برای قدردانی از کارمندانی خواهد بود که بدون آن‌ها نمی‌توانستید تا این حد پیشرفت کنید. این هدیه انگیزه کارکنان را تقویت کرده و باعث می‌شود با اشتیاق بیشتری در مجموعه شما فعالیت داشته باشند.

معرفی هدیه تبلیغاتی صنعتی

از هر وسیله‌ای می‌توان برای تبلیغات برند استفاده کرد اما اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی صنعتی هستید، گزینه‌هایی که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم، تاثیر بسیار خوبی بر ذهن جامعه هدف خواهد گذاشت.

  • چراغ قوه تبلیغاتی
  • چراغ اضطراری تبلیغاتی
  • ست ابزار 8 تکه تبلیغاتی
  • لباس کار تبلیغاتی
  • کلاه تبلیغاتی
  • ماشین حساب تبلیغاتی
  • ست ابزار 11 تکه تبلیغاتی
  • ست ابزار 15 تکه تبلیغاتی
  • ست ابزار 18 تکه تبلیغاتی

در کنار این هدایا می‌توانید از وسایلی استفاده کنید که توسط همه افراد مورد توجه قرار گرفته و می‌تواند کاربرد زیادی در زندگی روزمره داشته باشد.

خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه نوعی نوآوری است که می توان از این نوع هدایای در ایده پردازی استفاده کرد، با تهیه هدایای نوآورانه و خلاقانه به وسیله ایده پردازی می توان به شما کمک کرد.

خرید هدایای تبلیغاتی صنعتی

برای تاثیر پذیری بیشتر یک کمپین تبلیغاتی لازم است هدایایی انتخاب کنید که در زندگی روزمره کاربرد داشته و در کنار آن کیفیت قابل توجهی هم دارد. اگر هدیه‌ای که خریداری می‌کنید، سریعا خراب شود اعتبار برند شما نزد مشتریان کمتر خواهد شد و علاوه بر آن بازه تبلیغات‌تان کاهش می‌یابد. از سمت دیگر اگر کیفیت هدیه بالا باشد اما در زندگی روزمره مورد استفاده قرار نگیرد، طبیعتا نمی‌تواند تاثیر بسیار زیادی از خود نشان دهد. اگر برای خرید هدیه تبلیغاتی صنعتی نیاز به مشاوره و خرید از یک فروشگاه معتبر دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در رایا گیفت  تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.