هدایای تبلیغاتی برای کنکوری ها

هدایای تبلیغاتی برای کنکوری ها

در طول روز ممکن است به مکان‌های مختلفی سر بزنید، به یک کافی شاپ بروید تا قهوه خود را میل کنید، برای انجام کار اداری به یک موسسه مراجعه کنید، برای واریز یا برداشت پول به بانک بروید و … در تمامی این مکان‌ها امکان دارد کالاهایی مشاهده کنید که بر روی آن‌ها یک لوگوی تجاری درج شده است. این لوگو نشان می‌دهد آن هدیه از سمت یک برند خاص تهیه شده و هدف ارائه آن تبلیغ بیشتر است. این روش تبلیغات بازدهی بالایی دارد زیرا هر کسی می‌تواند با دیدن نام برند، با شرکت مورد نظر آشنا شده و در صورت نیاز به سایت آن‌ها مراجعه نماید.

بسته به اینکه جامعه هدف محصولات یا خدمات شما چه کسانی هستند، باید در مورد استراتژی‌های تبلیغاتی و نوع هدیه تبلیغاتی خود تصمیم گیری کنید. به طور مثال برای برندهایی که جامعه هدف آن‌ها بانوان هستند، ارائه ست مانیکور می‌تواند انتخابی جذاب و متفاوت باشد. با خاص بودن هدیه تبلیغاتی می‌توانید تاثیر بیشتری بر روی مخاطب خود بگذارید. حال اگر برندی را مدیریت میکنید که بخشی از مشتریان آن را دانش آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دهد، انتخاب هدیه تبلیغاتی برای کنکوری‌ها می‌تواند به بیشتر دیده شدن برند کمک کند. هدیه‌ای که برای کنکوری‌ها انتخاب می‌کنید باید کیفیت بالایی داشته باشد تا برای طولانی مدت بتوانند از آن استفاده کنند. در ادامه با کامالیا همراه باشید.

هدایای تبلیغاتی برای کنکوری ها

انواع هدایای تبلیغاتی برای کنکوری ها

با وجود تنوع بالای هدایای تبلیغاتی در بازار، ممکن است در فرآیند انتخاب هدیه مناسب دچار مشکل شوید. شاید دقیق ندانید چه هدیه‌ای بازدهی بهتری دارد و کدام هدیه مورد پسند افراد بیشتری قرار می‌گیرد. برای رسیدن به پاسخ این سوالات لازم است با انواع هدایای تبلیغاتی آشنا شده و با در نظر گرفتن بودجه شرکت، بهترین وسیله را برای کنکوری‌ها انتخاب نمایید.

  • فلش تبلیغاتی: یکی از جدیدترین هدایای تبلیغاتی که علاقمندان زیادی بین قشر نوجوان و جوان دارد، فلش تبلیغاتی است . از فلش تبلیغاتی می‌توان برای ذخیره انواع فایل‌های درسی، فیلم، موسیقی و … استفاده کرد و همین کاربرد وسیع سبب شده افراد زیادی به آن علاقه نشان دهند. از آنجایی که عمر فلش‌های تبلیغاتی کوتاه مدت نیست، شاید برای بیش از یک سال همراه با مشتریان شما باقی می‌ماند و ناخوادگاه همیشه با دیدن آن فلش نام برند شما را به خاطر خواهند آورد. هر شخصی دیگری هم که فلش را ببینید، با نام برند آشنا شده و تعدادی از آن‌ها به مشتریان بالقوه شما تبدیل می‌شوند.
  • تقویم رومیزی تبلیغاتی: برای کنکوری‌ها هیچ موضوعی از زمان مهم‌تر نیست. افرادی که سخت برای کنکور مطالعه می‌کنند، برنامه ریزی خاصی برای تمامی روزهای هفته داشته و دائما تقویم خود را چک می‌کنند. می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و یک تقویم رومیزی تبلیغاتی با طراحی زیبا به آن‌ها هدیه دهید. این تقویم برای تمامی روزهای سال در جلوی چشم آن فرد قرار گرفته و هر روز از آن استفاده خواهد کرد. از آنجایی که هدف یک هدیه تبلیغاتی آشنایی بیشتر افراد با برند و تثبیت نام شرکت است، تقویم رومیزی انتخابی عالی به شمار می‌رود. هر شخص دیگری هم که به اتاق این افراد پا گذارید، نام برند شما را بر ان تقویم خواهد دید که این موضوع دامنه تبلیغات شما را گسترش می‌دهد.
  • ماگ تبلیغاتی: کمتر کسی است که هدیه گرفتن ماگ تبلیغاتی را دوست نداشته باشد. ماگ‌های تبلیغاتی در دو نوع ساده و حرارتی تولید شده و دارای طرح‌های مختلفی است که طرح چاپ شده بر روی ماگ مطابق سلیقه خود شما خواهد بود. ماگ برای نوشیدن انواع چای، قهوه، دمنوش و … کاربرد دارد و همین کاربرد وسیع آن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی بین تمامی رده‌های سنی کرده است. اگر قصد دارید از این هدیه برای کنکوری‌ها استفاده کنید، می‌توانید جملات مثبت بر روی آن چاپ کرده تا به دانش اموزان انرژی مثبت هدیه دهد.
  • دفترچه یادداشت یا دفتر برنامه ریزی تبلیغاتی: همانطور که اشاره شد هدیه تبلیغاتی می‌تواند هر چیزی باشد. برای اینکه نسبت به سایر رقبا متفاوت باشید، می‌توانید یک دفتر برنامه ریزی تحصیلی برای کنکوری‌ها طراحی کنید. دفاتر برنامه ریزی با طرح‌های مختلفی تولید شده و اغلب دانش آموزان از آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید این دفتر را با طراحی منحصربفرد و لوگوی شرکت خود به آن‌ها هدیه دهید تا بتوانند بیشترین استفاده از آن را ببرند. از آنجایی که یکی از اصول انتخاب هدیه تبلیغاتی کاربردی بودن آن است، می‌توان دفتربرنامه ریزی را یک هدیه تبلیغاتی عالی دانست.
  • هدفون یا هدست تبلیغاتی: هدیه دادن یک هدفون یا هدست تبلیغاتی هم می‌تواند تاثیر خوبی بر جای گذارد. کنکوری‌ها برای گوش دادن به فایل‌های صوتی کتاب‌های خود به هدفون نیاز خواهند داشت و با هدیه دادن یک هدفون خوشرنگ و با کیفیت، می‌توانید آن‌ها را خوشحال سازید. هدفون و هدست تبلیغاتی قیمتی بیشتر از دفترچه یادداشت یا ماگ تبلیغاتی دارد اما طول عمر بسیار بالاست و اگر کیفیت خوبی داشته باشد، برای بیش از یک سال همراه افراد باقی خواهد ماند که این طول عمر بالا نشان می‌دهد ارزش صرف هزینه بیشتر را دارد.

جهت سفارش انواع هدایای تبلیغاتی برای کنکوری‌ها با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، می‌توانید از طریق فروشگاه های معتبر اقدام نمایید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه شود.