جامبوبگ از کجا بخریم؟

چامبوبگ و بیگ بگ

امروزه برای حمل و نقل انبوه بسیار از وسایل از محصولات مانند جامبوبگ و بیگ بگ کمک می‌گیرند تا جابجایی راحت‌تر انجام شود. جامبوبگ‌ها دارای قیمت مناسبی بوده و به همین دلیل برای جایجایی انواع مواد فله خشک مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور مثال در صنعت کشاورزی و برای جابجاکردن کود شیمیایی، جامبوبگ می‌تواند بهترین انتخاب باشد زیرا علاوه بر قیمت مناسب، فضای کافی برای حمل و نقل و خرید مواد معدنی را فراهم می‌سازد.

عمده کاربرد جامبوبگ در صنایع ساخت و ساز است و با آن انواع مواد ساختمانی مانند سیمان را جابجا می‌کنند. جنس بیشتر جامبوبگ‌ها از پلی پروپیلن است اما بسته به کاربرد آن می‌تواند از متریال‌های دیگری مانند پارچه لمینت دار نیز تهیه شود. گاهی اوقات سطح داخلی آن به یک نایلون مجهز می‌شود تا مقاومت بیشتری در برابر مواد داشته باشد.

جامبوبگ دارای چه کاربردی است؟

همانطور که اشاره شد جامبوبگ‌ها برای جابجایی و نگهداری انواع مواد فله و پودری مورد استفاده قرار می‌گیرد. عمده کاربردهای جامبوبگ‌ها را می‌تواند در موارد زیر خلاصه کرد:

  • حمل و نقل انواع مواد شیمیایی
  • جابجایی کود و محصولات در صنایع کشاورزی
  • جابجایی مواد در صنایع دارویی
  • صنایع دارویی
  • صنایع معدنی
  • صنایع ساخت و ساز و جابجایی موادی مانند سیمان
از کجا جامبوبگ بخریم؟

یکی از کاربردهای کمتر شناخته شده جامبوبگ‌ها، مهار سیل است. در فصول پر باران سال، تعداد زیادی از جامبوبگ‌ها را پر از شن و خاک کرده و در ورودی خطرناک منطقه قرار می‌دهند تا جلوی سیل را گرفته یا سرعت آن را کاهش دهد. علاوه بر آن در ایامی که سرمای هوا می‌تواند به درختان اسیب برساند، از جامبوبگ برای جلوگیری از یخ زدگی درختان استفاده می‌شود.

به طور کلی جامبوبگ‌ها کم هزینه‌ترین وسیله برای حمل و نقل مواد انبوه هستند و در کنار کاربردهای حمل و نقل مصارف دیگری هم دارند. بسته به نظر کارفرما این جامبوبگ‌ها سفارشی هم خواهند شد؛ به طور مثال می‌توان کنار آن حفره‌هایی ایجاد کرد تا بتوان با طناب آن را بست.

جامبوبگ از کجا بخریم؟

با توجه به کاربرد وسیع جامبوبگ‌ها، خرید و سفارش آن توسط شرکت‌های مختلف افزایش یافته است. مدل‌های مختلف جامبوبگ بسته به کاربرد آن می‌تواند طراحی و تولید شود. برای مصارف دارویی جامبوبگ‌ها به صورت استریل تهیه شده و در جابجایی مواد پودری از نوع نایلون داخلی دار آن استفاده می‌کنند تا جابجایی مواد راحت‌تر باشد. از جامبوبگ‌ها می‌توان به عنوان ابزار تبلیغاتی هم استفاده کرد تنها کافیست بر روی آن نام شرکت و لوگو را چاپ کنید تا هر شخصی با دیدن نام شرکت، خدمات شما را شناخته و در صورت نیاز برای استفاده مراجعه کند.

از آنجایی که استفاده از جامبوبگ باعث کاهش هزینه های حمل و نقل خواهد شد، استفاده از آن در هر کسب و کاری مفید خواهد بود. چنانچه برای خرید جامبوبگ و سفارش عمده آن نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان مجموعه ماگماینر تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه گردد. تهیه جامبوبگ‌های با کیفیت مانع از ایجاد هزینه‌های دوباره خواهد شد زیرا تهیه نوع بی کیفیت آن سبب پارگی سریع آن شده و هزینه دوباره‌ای را برای خرید می‌طلبد که برای جلوگیری از بروز این مشکل بهترین راه حل خرید از فروشگاه‌های معتبری است که به شما اطمینان می‌دهند بهترین نوع جامبوبگ در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

انواع جامبوبگ و بیگ بگ

همانطور که اشاره شد این جامبوبگ‌ها می‌توانند بست به نیاز کارفرما سفارشی شوند. برخی از آن‌ها دارای حفره‌هایی برای بستن درب و برخی دیگر دارای گیره خاصی باشند که به وسیله آن‌ها بتوانید مواد را به بهترین شکل ممکن در جامبوبگ‌ها نگهداری کنید. برای جلوگیری از یخ زدگی درختان می‌توان به جای جامبوبگ تازه تولید شده از نوع دست دوم آن استفاده کرد که باعث کاهش هزینه‌هایی نهایی نگهداری از درختان خواهد شد.