هدایای تبلیغاتی مشاورین املاک

هدایای تبلیغاتی

برای کسب و کارهایی که در زمینه املاک و مستغلات فعالیت می‌کنند، هدایای تبلیغاتی یک راه عالی برای ثبت کردن نام برند در ذهن مشتریان است. رقابت در این حیطه کاری بسیار بالا است و برای بهتر دیده شدن بین سایر رقبا، ارائه محصولات تبلیغاتی با کیفیت یک ابزار موثر به شمار می‌رود. نه تنها هدایای تبلیغاتی ابزاری برای جذب مشتریان بیشتر هستند بلکه کمک می‌کنند مشتریان قدیمی خود را نیز حفظ کنید.

در حالی که از هر وسیله‌ای می‌توان به عنوان هدیه تبلیغاتی املاک استفاده کرد، ما در این مقاله بهترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید راحت‌تر تصمیم گیری کنید. این محصولات تبلیغاتی مطمئنا مشتریان بیشتری را به سمت خدمات شما راهنمایی خواهند کرد و به وسیله آن‌ها افراد زیادی با برند شما آشنا خواهند شد.

جا کلیدی تبلیغاتی

جاکلیدی تبلیغاتی یکی از بهترین هدایایی است که می‌توان پس از خرید یا اجاره خانه به مشتریان تقدیم کرد. برای گم نشدن کلیدهای خانه و همچنین تبلیغ بیشتر املاکی، جا کلیدی تبلیغاتی هدیه‌ای موثر و ارزان قیمت است. طراحی شکل ظاهری و رنگ بندی آن با توجه به سلیقه خود شما انتخاب خواهد شد و نام املاکی خود را می‌توانید در گوشه‌ای از جاکلیدی حک کنید. با هدیه جاکلیدی تبلیغاتی مطمئن خواهید بود که تا ماه‌ها نام شما را به خاطر خواهند آورد. چنانچه جنس جاکلیدی انتخابی شما مقاوم باشد، می‌تواند تا سال‌ها همراه افراد باقی بماند و این طول عمر، بازدهی بالای هدیه را نشان می‌دهد.

دیگر مقالات کامالیا

لوازم جانبی گوشی همراه

برای اینکه یک کمپین تبلیغاتی موفق داشته باشید، باید هدایای تبلیغاتی خود را از بین وسایلی انتخاب کنید که استفاده زیادی از آن‌ها در طول زندگی روزمره خود می‌کنیم. تلفن همراه جز جدا نشدنی زندگی است و همه ما کارهای خود را با کمک این وسیله هوشمند انجام می‌دهیم. با توجه به استفاده همه مردم از گوشی همراه هدیه دادن لوازم جانبی آن، ایده‌ای عالی برای بهتر دیده شدن برند است. از جمله محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی مرتبط به گوشی همراه می‌توان به هندزفری تبلیغاتی، کیف موبایل، پاور بانک تبلیغاتی و … اشاره کرد. پاور بانک به نسبت سایر هدایا قیمت بالاتری دارد اما طول عمر آن بسیار بالا است و تا سال‌ها پس از برگزاری کمپین تبلیغاتی، نام شما را با خود به همراه خواهد داشت.

ماگ تبلیغاتی

چه راهی بهتر از هدیه دادن ماگ تبلیغاتی برای ورود به خانه یا محل کار مشتریان جدید؟ یکی از محصولات تبلیغاتی مناسب برای افراد فعال در املاک، ماگ تبلیغاتی است که با توجه به تنوع بالای طرحی و رنگی، پاسخگوی انواع سلیقه‌ها خواهد بود. در کنار ماگ تبلیغاتی نوع ارزان‌تر آن‌ها، لیوان تبلیغاتی پلاستیکی هم وجود دارد که برای بودجه‌های محدود انتخاب خوبی هستند اما اگر بودجه خود را صرف خرید ماگ تبلیغاتی کنید، معمولا نتیجه بهتری کسب می‌کنید. ماگ تبلیغاتی کیفیت بالاتری داشته و سطح وسیع آن به شما این امکان را می‌دهد که انواع طرح‌ها و رنگ‌ها را بر حسب سلیقه خود بر روی آن چاپ کنید.

خودکار تبلیغاتی

با وجود اینکه بیشتر امور روزمره با کمک کامپیوتر، فلش تبلیغاتی و گوشی همراه انجام می‌گیرد، هنوز هم خودکارهای مختلف جایگاه خود را حفظ کرده‌اند. برای امضا کردن قرارداد، یادداشت کردن چیزی در سررسید، پر کردن فرم بانک و … به خودکار نیاز داریم. کاربردهای متنوع خودکار ثابت می‌کند این وسیله یک هدیه تبلیغاتی بی نظیر برای انواع کسب و کار هاست. خودکارهای تبلیغاتی در دو نوع فلزی و پلاستیکی ساخته شده که نوع فلزی آن معمولا قیمت و طول عمر بیشتری دارد. نوع خاصی از خودنویس های تبلیغاتی وجود دارد که با طراحی خاص خود نظر هر ببینده ای را به خود جلب می‌کند و قیمت آن‌ها هم به مراتب بالاتر است.

با توجه به جامعه پر رقابت امروزی، معرفی بیشتر برند به افراد جامعه بسیار مهم است و هدایای تبلیغاتی به شما کمک می‌کنند تا نام املاکی خود را در ذهن مشتریان فعلی و آینده خود حک کنید. همانطور که می‌دانید هسته اصلی هر کسب و کاری، مشتریان هستند و کسب رضایت آن‌ها در رشد و پیشرفت برند اهمیت زیادی دارد. برای نشان دادن قدردانی خود می‌توانید یک هدیه با کیفیت و کاربردی به مشتریان قدیمی هدیه دهید تا بدانند برای شما ارزشمند هستند.

به دنبال محصولات تبلیغاتی بیشتری هستید؟ به وب سایت ما مراجعه کنید تا بهترین گزینه‌ها برای هدایای تبلیغاتی املاک را پیدا کنید و بسته به بودجه خود، تعداد مورد نظر را سفارش دهید. تمامی محصولات موجود در سایت باکیفیت بالا و قیمتی مناسب در اختیار شما قرار خواهند گرفت.