معرفی هدایای تبلیغاتی برای فصل گرما

معرفی هدایای نبلیغاتی برای فصل گرما

معرفی هدایای نبلیغاتی برای فصل گرما

یکی از عواملی که باعث تغییر در سبک لباس پوشیدن همه افراد می‌شود، آب و هوای مختص به هر فصل است. در فصل گرما به نوع خاصی از لباس و در فصل سرما به لباس‌های دیگری نیاز خواهید داشت. از این موضوع می‌توان برای موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی هم استفاده کرد. اگر به عنوان یک برند قصد دارید برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی، از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید بهتر است این هدایا متناسب با فصل باشند.

فصل تابستان به زودی فرا می‌رسد و انتخاب هدایایی مناسب این فصل می‌تواند نظر افراد را به سمت برند شما جذب کند. به طور کلی از هر محصولی کاربردی می‌توان به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد؛ تنها کافیست نام برند خود را بر روی آن چاپ کنید اما اگر دوست دارید نسبت به برندهای دیگر متمایز باشید، استفاده از هدایای تبلیغاتی برای فصل گرما را به شما پیشنهاد می‌دهیم .

بهترین هدایای تبلیغاتی برای فصل گرما

فصل تابستان گرم‌ترین فصل سال است که نور شدید آفتاب در آن می‌تواند کمی آزار دهنده باشد. شما می‌توانید از هدایای استفاده کنید که تابش شدید نور خورشید را به حداقل برساند.

  • کلاه آفتابی تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای فصل گرما، کلاه تبلیغاتی است که می‌تواند از سوختن پوست صورت جلوگیری کند. بهتر است جنس کلاه از نخ باشد تا هیچ آسیب پوستی ایجاد نکند. بر گوشه‌ای از آن هم نام برند و لوگو را حک کنید تا هر شخصی با دیدن کلاه، برند شما را بشناسد

کلاه آفتابی
کلاه آفتابی
  • عطر تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی فصل گرما، عطر است. با انتخاب یک عطر مناسب می‌توانید مشتریان خود را خوشحال سازید. هر شخصی در انتخاب عطر سلیقه متفاوتی دارد، در نتیجه بهتر است از عطری استفاده کنید که همه پسند باشد.

  • باد بزن تبلیغاتی

بادبزن یکی از هدایای خاص تبلیغاتی است که با قیمت مناسب می‌توانید آن را تهیه کنید. باد بزن‌های تبلیغاتی از اجناس متفاوتی ساخته شده و طرح بندی متفاوتی هم دارند که با توجه به سلیقه خود می‌توانید مدلی مناسب با رنگ بندی لوگوی خود خریداری کنید.

  • پیراهن تبلیغاتی

برای فصل تابستان اغلب افراد پیراهنهای خنک می‌پوشند تا بتوانند در گرمی هوا، بیرون از منزل بمانند، به همین دلیل پیراهن تبلیغاتی می‌تواند یک انتخاب عالی برای تبلیغات در فصل گرما باشد. پیراهنهای تبلیغاتی را رنگ‌ بندی متنوعی در دسترس بوده و با توجه به رنگ لوگو یا پیام برند خود، می‌توانید طرح و رنگ مناسبی تهیه کنید.

تیشرت تبلیغاتی
تیشرت تبلیغاتی
  • قمقمه تبلیغاتی

در فصل تابستان مصرف آب و نوشیدنی‌های خنک افزایش می‌یابد. شما می‌توانید از این موضوع برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب استفاده کنید. قمقمه تبلیغاتی یک هدیه مناسب برای فصل گرما خواهد بود تا مشتریان شما بتوانند آب خنک را به محیط کار یا برای ورزش به همراه داشته باشند.

  • لیوان تبلیغاتی

یکی از هدایایی که برای تمام فصول کاربرد دارد، لیوان تبلیغاتی است. لیوانهای تبلیغاتی دارای طرح بندی متنوعی بوده و در انواع قیمت‌ها یافت می‌شود، به همین دلیل با هر بودجه تبلیغاتی قادر به تهیه این هدیه خواهید بود. لیوان تبلیغاتی فضای زیادی برای چاپ لوگو و شعار شرکت در اختیارتان قرار داده و در صورت داشتن کیفیت بالا، طول عمر خوبی هم دارد که نتیجه آن بازدهی بیشتر کمپین تبلیغاتی خواهد بود.

لیوان تبلیغاتی
لیوان تبلیغاتی
  • خودکار تبلیغاتی

اگر بودجه بسیار کمی داشته و نمی‌توانید به فکر هدایای با قیمت متوسط یا بالا باشید، خودکار تبلیغاتی می‌تواند بهترین انتخاب باشد. خودکار تبلیغاتی در دو نوع خودکار فلزی تبلیغاتی و خودکار پلاستیکی تبلیغاتی تولید شده و بسته به سلیقه خود می‌توانید بهترین مدل را انتخاب کنید. خودکار تبلیغاتی در تمام طول روز همراه با افراد بوده و می‌تواند به بهترین شکل ممکن به تبلیغات برندتان کمک کند.

  • محصولات مراقبت از پوست

اگر می‌توانید هزینه بیشتری صرف خرید هدیه تبلیغاتی کنید، محصولات مراقبت از پوست می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در فصل تابستان و گرما پوست گرمای بیشتری متحمل شده و با ارائه این هدیه می‌تواند مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید. این هدیه برای قدردانی از زحمت کارکنان هم مناسب بوده و می‌توانید برای افزایش انگیزه کارمندان، از آن استفاده کنید.