به مشتریانمون چی هدیه بدیم؟

دادن هدایای تبلیغاتی به مشتریان قدیمی و جدید می‌تواند یک عمل چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر یک کسب و کار بزرگ (یا حتی کوچک) را اداره می‌کنید و سعی دارید روی بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان و کارمندان خود سرمایه گذاری کنید. ارائه این هدایای تبلیغاتی سبب می‌شود افراد با برند شما ارتباط برقرار کرده و رابطه بهتری با جامعه هدف خود بسازید. برای آسان تر کردن انتخاب بین هدایای تبلیغاتی، چند ایده برتر هدیه تبلیغاتی را برای شما ذکر کرده‌ایم تا بتوانید از آن‌ها کمک بگیرید.

چرا از هدایای تبلیغاتی برای برند خود استفاده کنیم؟

هدایای تبلیغاتی می‌توانند به ایجاد روابط تجاری کمک کرده، برند شما را در ذهن مشتریان و کارمندان حک کند و به طور کلی مانند کارت ویزیت شما عمل نماید. ارائه هدایای تبلیغاتی خلاقانه با کیفیت و منحصربه‌فرد می‌تواند به معرفی بیشتر شرکت شما به مخاطب خود کمک کرده و نشان دهد که به کیفیت و ارزش‌های مشتری مداری، اهمیت می‌دهید. هدایای تبلیغاتی علاوه بر اینکه خود فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد، آشنایان او را نیز با برند شما آشنا کرده و به مروز زمان باعث محبوبیت بیشتر شرکت خواهد شد.

9 ایده برتر برای هدیه تبلیغاتی

1. اسپیکر بلوتوثی و هندزفری تبلیغاتی

در دنیای امروزی هیچ چیزی بهتر از هدایای دیجیتالی نیست زیرا می‌تواند مخاطبان در هر سنی را تحت تاثیر قرار دهد. اسپیکر بلوتوثی یکی از هدایای است که کاربردی بوده و برای مدت زمان طولانی برند شما را به سایر افراد معرفی خواهد کرد. اگر می‌خواهید به مشتریان خود هدیه ای مدرن بدهید تا بتوانند در هر مکان و هر زمان از آن استفاده کنند، هندزفری هم هدیه‌ خوبی خواهد بود. افراد می‌توانند از هندزفری در محیط کار، منزل، مترو و … استفاده کرده و فایل‌های صوتی خود را با کمک آن گوش دهند. همچنین از دیگر هدایای دیجیتال می توان به فلش تبلیغاتی نیز اشاره کرد.

2. بطری آب تبلیغاتی — سازگار با محیط زیست

امروزه ترویج وسایلی که به محیط زیست صدمه‌ای وارد نمی‌کنند، اهمیت بسیار زیادی دارد. بطری‌های آب قابل استفاده مجدد جز بهترین هدایای تبلیغاتی هستند زیرا سازگار با محیط زیست بوده و مناسب برای هر سبک زندگی هستند. زمانی که شما یک بطری آب به مشتریان خود هدیه می‌دهید، نیازی نیست هر بار برای نوشیدن آب از لیوان یکبار مصرف استفاده کند و این امر به نوبه خود از ورود اسیب بیشتر به محیط زیست جلوگیری خواهد کرد. بطری‌های آب را می‌توان به راحتی در سفرهای کوتاه، مسافرت طولانی، سرکار، دانشگاه و … به همراه داشت و همین همراهی همیشگی نشان می‌دهد در همه حال به تبلیغات برند شما می‌پردازد.

3. جعبه هدیه تبلیغاتی مانند ست دمنوش یا شکلات

جعبه‌های خوراکی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی هستند که می‌توانند به مشتریان نشان دهند برای سلامتی آن‌ها اهمیت زیادی قائل هستید. این جعبه خوراکی را می‌توانید به سلیقه خود شخصی سازی کنید، به طور مثال از دمنوش یا شکلات برای آن استفاده کرده و یا به مناسبت خاص مانند شب یلدا، از خوراکی‌های مخصوص همان مناسبت استفاده نمایید.

4. ماگ تبلیغاتی

وقتی صحبت از هدایای تبلیغاتی به میان می‌آید، خوب خواهد شد اگر به یک وسیله کاربردی و ساده فکر کنید که مردم بتوانند همیشه از آن استفاده کنند. ماگ های تبلیغاتی دقیقا همین کار را انجام داده و می‌توانند در مکان‌های زیادی مورد استفاده قرار گیرند. ماگ‌های تبلیغاتی بهترین هدایا برای نگهداری در دفتر کار، قرار گرفتن روی میز مطالعه یا گذاشتن در دکور خانه هستند. ماگ های تبلیغاتی انتخابی عالی برای ارائه به مشتریان هستند تا لوگوی برند شما را به خاطر سپرده و همیشه در حین خوردن نوشیدنی به یاد خدمات شما باشند.

5. کارت هدیه تبلیغاتی

یک کارت هدیه تبلیغاتی می‌تواند تاثیر خوبی بر روی ذهن مشتریان بر جای گذارد. برای جشن گرفتن تعطیلات یا جشن گرفتن یک مناسبت خاص، کارت های هدیه را می‌توان به راحتی در بین کل تیم کاری یا مشتریان خود توزیع کنید و مبلغ آن بسته به بودجه شرکت می‌تواند سفارشی شود.

6. لوازم التحریر تبلیغاتی

لوازم التحریر تبلیغاتی باید در لیست بهترین هدایای جای گیرند زیرا برای هر دفتر کاری یا هر شخصی و جهت ساختن ارتباط بهتر با مشتری مناسب هستند. همه افراد به یک دفترچه یادداشت، خودکار، تقویم یا سایر لوازم اداری ضروری نیاز دارند تا بتوانند در طول روز از آن‌ها استفاده نمایند.

7. تی شرت تبلیغاتی

لباس هم می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی عالی باشد زیرا افراد زیادی در صورت زیبا بودن طراحی لباس تبلیغاتی، از آن استفاده خواهند کرد. تی‌شرت تبلیغاتی از دسته همین هدایاست که فضای زیادی را برای قرار دادن لوگوی برند و طرح پیشنهادی‌ در اختیار کارفرما قرار می‌دهد. تی‌شرت‌ها برای فصول گرم سال مناسب هستند اما برای فصل سردتر می‌توانید از هودی‌های تبلیغاتی متنوع بازار استفاده کنید.

8. کلاه تبلیغاتی

درست مانند هودی‌ها و تی شرت‌ها، کلاه ها نیز جایگاه مهمی در لیست بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان دارند زیرا در تمامی طول سال مورد استفاده قرار گرفته و به محافظت پوست مشتریان در برابر نور آفتاب کمک می‌رساند. کلاه‌های تبلیغاتی جز وسایلی هستند که مشتریان شما از پوشیدن آن خوشحال خواهند شد.

9. کیف تبلیغاتی

یک اکسسوری ضروری برای افراد پرمشغله، کیف است که می‌توانند وسایل خود را در داخل آن نگهداری کرده و هر زمان که به آن نیاز داشتند، دسترسی راحتی به وسایل پیدا کنند. کارمندان، دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند از کیف‌های خرید تبلیغاتی خود برای آوردن ناهار و لوازم به دفتر یا محیط تحصیلی خود استفاده کنند. علاوه بر کیف خرید تبلیغاتی انواع دیگری از کیف‌های تبلیغاتی هم وجود دارند که می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند مانند کیف پول تبلیغاتی و کیف اداری که بسته به بودجه شرکت می‌توانید یک مدل آن را تهیه نمایید.