آیا هدایای تبلیغاتی هنوز هم موثر است؟

آیا هدایای تبلیغاتی هنوز هم موثر است؟

طبق تحقیقات و به طور متوسط هدایای تبلیغاتی تا هشت ماه نگهداری می‌شود و این به معنای حضور اسب تروای صاحب شغل در منزل یا محل کار مشتری است.

تأثیر هدیه تبلیغاتی در فرهنگ‌های مختلف

در توصیه‌های گوناگون فرهنگ‌ها و ادیان مختلف به دادن هدیه و تأثیرات مثبت آن تاکید شده است و کسی نیست که خلاف آن را ثابت کرده یا حتی مدعی آن باشد.

از نظر روانشناسی و انسان‌شناسی، اصالت سود و منفعت یک اصل بنیادین است. تبلیغات خشک و خالی یا دارای وعده‌های سست و واهی را همه تشخیص می‌دهند. ما به‌عنوان یک خریدار یا فروشنده بارها لذت هدیه یا اشانتیون گرفتن را تجربه کرده‌ایم؛ تخفیف یا هدیه‌ای که ممکن است دو درصد خرید ما هم نشود اما اثری فراوان و عمیق دارد. به قول لوی استروس ” کارکرد ذهن بشر در طول اعصار همواره یکسان است و این فقط مسائل پیش روی اوست که متفاوت شده است”. هدیه هم چیزی نیست که با گذشت زمان تاریخ مصرف آن تمام شود.

هدیه به نحوی اعلام یک سیاست‌گذاری هم هست و آن سیاست بنیادین شریک کردن همگان در سود است. بدون دادن سهم هر یک از شرکای تجارت، سیاست و … یک شرکت یا یک قدرت پایدار نمی‌ماند. مشتری هم یکی از شرکای مهم و بلکه قطب تجارت ماست و ما با هدیه به او اعلام می‌کنیم که قصد داریم سهم او را هم بدهیم.

آیا هدایای تبلیغاتی هنوز هم موثر است؟

انتخاب هدیه مناسب

مخاطب خود را بشناسید: هدیه‌ای را انتخاب کنید که برای مخاطب هدف شما جذاب باشد. به سن، جنسیت، علایق و نیازهای آنها توجه کنید.

بودجه خود را تعیین کنید: هدایای تبلیغاتی می‌توانند از ارزان قیمت مانند خودکار تبلیغاتی تا گران قیمت مانند فلش تبلیغاتی باشند. قبل از راه اندازی کمپین تبلیغاتی خرید، بودجه خود را تعیین کنید.

هدیه‌های کاربردی را انتخاب کنید: هدایایی را انتخاب کنید که کاربردی باشد و مخاطب از آنها استفاده کند. این به شما کمک می‌کند تا نام تجاری خود را در ذهن آنها نگه دارید.

هدایای با کیفیت انتخاب کنید: هدایایی را انتخاب کنید که کیفیت بالایی داشته باشد. که نشان دهنده برند شما باشد. از هدایای ارزان قیمت و بی کیفیت که به سرعت خراب می‌شوند، خودداری کنید.

هدیه‌ای را انتخاب کنید که به برند شما مرتبط باشد: هدیه‌ای را انتخاب کنید که به وضوح به برند شما مرتبط باشد. این می‌تواند شامل چاپ لوگوی شما بر روی هدیه یا انتخاب هدیه‌ای باشد که با محصولات یا خدمات شما مرتبط باشد.

قوانین هدایای تبلیغاتی و روش های تحویل
هدایا نقش بسیار مهم تری در تجارت الکترونیک دارند، زیرا در تجارت سنتی و حضوری، یک فروشنده ماهر می تواند از طریق جلسات حضوری به زبان های مختلف، مشتریان را جذب کند، اما این کمبود را می توان با «کسب و کار مجازی» جبران کرد. حضور” هدایا یا می توان با آن اسب تروا به صاحب تجارت پرداخت.
اما هدیه دادن نیز قوانینی دارد که به چند نکته مهم می پردازیم. سعی کنید هدیه را با سن و وضعیت گیرنده و کسب و کارتان مطابقت دهید. هدیه باید مناسبتی داشته باشد یا برای آن مناسبتی داده شود. یکی از ویژگی های انسان، اکتشاف و کشف است. Truth در لاتین از altea می آید که به معنای سقوط از حجاب و منظره است. این واقعیت که هدایا مانند هدیه بسته بندی و بسته بندی می شوند یکی از دلایلی است که باز کردن و بازکردن آن ذاتاً سرگرم کننده است. این نکته بسیار مهم اصل اساسی بسیاری از مشاغل است. اگر بدانیم چگونه آن را اجرا کنیم.

منبع:

B2n.ir/j28755